Biarlah Tangan Yg Menceritakan Apa Yg Tersirat Di Hati...

Saturday 9 July 2011

Semester 5..

Sudah sebulan bercuti.. Tak terasa lgsung... Nampaknya lg sehari sj aku dpt berehat di rmah...Isnin ini, bermulalah perjalananku sebagai seorang pelajar@penuntut... Semester 5!! Ini bermaksud aku hnya tnggal 2 Semester sj lg utk menamatkan Diploma aku...:) ya Allah, sngguh cpt masa berlalu....Ke manakah arah aku selepas tamat Diploma nanti? Aku sendiri x pasti... Aku serahkan segalanya kpd Allah kerana hnya Dia yg mengetahui apa yg terbaik buat diriku... mungkin aku lebih ke arah jurusan Pendidikan? atau masih di laluan yg sama iaitu Teknologi Maklumat? atau mungkin Perubatan? ish...x mungkin berlaku...:) Biarlah perkara ini dilupakan buat sementara waktu... Yg paling penting, tumpukan perhatian hingga tamat pengajian Diploma aku pd jun/2012..Buat sahabat-sahabat perjuanganku, Teruskan perjuangan kalian! Aku akan sentiasa mendoakan kejayaan kita bersama...Amin...:) 

*Berdoalah, Berusahalah, Berikhtiarlah & Bertawakallah kpd Allah...hnya itu jalan yg Terbaik utk menuju Kejayaan...~MM~

No comments:

Post a Comment